jueves, 11 de abril de 2013

ESTÁS NA AUGA.

O XOVES PASADO FIXEMOS UNHA SAÍDA A ESTÁS NA AUGA, UNS MONTES DE ESTÁS NOS QUE TRABALLARON MOITO OS VECIÑOS DE ESTÁS E A SUA COMUNIDADE DE AUGAS, ALÍ OBSERVAMOS O NACEMENTO DA AUGA, COÑECEMOS UN ANFIBIO PROPIO DA ZONA E REFORESTAMOS CON ÁRBORES DOADAS POR ALGÚNS VIVEIROS. PASÁMOLO XENIAL E DISFRUTAMOS MOITO DESTE FERMOSO ENTORNO, DARLLE AS GRAZAS A RAFA, XOAQUÍN E DEMAIS MEMBROS DA COMUNIDADE DE AUGAS QUE NOS AXUDARON ALTRUISTAMENTE NESTA ACTIVIDADE, ASÍ COMA A XOSÉ LOIS E ROSANA, QUE NOS AXUDARON A COÑECER NOMES DA ZONA, AOS MEMBROS DE PROTECCIÓN CIVIL, AOS VIVEIROS E A TODOS OS QUE COLABORARON.

4 comentarios:

  1. Qué bonitas fotos....... y qué experiencia tan chuli!!!!! El día estaba precioso.... a Xabi le hubiera encantado.....qué pena!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Como disfrutan de la naturaleza y todo lo que aprenden.... y aprendemos. Bruno me hizo un pequeño resumen sobre el anfibio, pero también me comentó que la planta de la Menta espanta a los mosquitos.(no tenía ni idea). Me toca comprarme una.
    Hasta la próxima excursión. A ver que me toca aprender.
    Ah!!! La música me encanta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es verdad Marta, yo ya no me acordaba de lo de la menta, pero también me compraré una por si funciona, me encanta que se acuerden de tantas cosas.

      Eliminar